معلمان خوب من

آبخورگ زادگاه من است .گرچه سال هاست من همچون صدها خانواده دیگر آبخورگی مجبور به مهاجرت شده ام .و شاید تا هجرت ابد ی دیگر در آن جا مسکن نگزینم ،اما برای همیشه آبخورگ زادگاه و وطن من است. و به آن عشق می ورزم که پیامبر فرمود:«حب الوطن من الایمان».

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

معلم مهر تابان جهان است               معلم یار خوب مهربان است.(ذوالفقاری)

تمام معلمانی که  در دوره ی زمانی 18 ساله ی تحصیلی ،من درخدمتشان شاگردی کرده ام ؛و در پرورش و آموزش من زحمت کشیده اند .بر گردنم حق دارند .و از تمامی آنان سپاسمندم.ولی در اینجا می خواهم کسانی را که در هر دوره ی تحصیلی تاثیر بیش تری در آموش من داشته اند به اسم نام ببرم و خالصانه ترین درودها و طلب آمرزش ایزدی را چه در قید حیاتند چه در عرش الهی ساکنند با کمال فرو تنی نثار شان کنم .

دوره ابتدایی:1-جناب ریگی سرباز معلم پایه اول دبستان دولتی آبخورگ1350/ 2-سرکار خانم گلرو(به اسم شوهرش معروف بود اسم خودش را نمی دانم) پایه چهارم معدن قلعه زری بیرجند 1354

دوره راهنمایی :1-سر کار خانم شفیعی دبیر علو م تحربی پایه های اول و دوم 1357و 1356    2-زنده یاد مهرعلی یعقوبیان مدیر با کیاست مدرسه انوشیروان دادگر 1356تا 1358     3-علی رضا رجب زاده دبیر جدی و سخت کوش ریاضی پایه سوم  

دوره متوسطه:1- محمد جعفر حسینی دبیر پر تلاش و جدی هم در راهنمایی و هم در دبیرستان 2- احمد انصاری دبیر خوش بیان و خوش حافظه ی ادبیات فارسی پایه چهارم 1362   3- یوسفعلی رجبی دبیر جدی پر تلاش و سخت کوش زبان خارجه 1360 پایه دوم

3دوره کارشناسی ادبیات فارسی :1- پرفسور حسن انوری دانشگاه تربیت معلم (خوارزمی کنونی)1366-1363   2- زنده یاد استاد احمد بهنام

3- استاد دکتر محمود عابدی

دوره کارشناسی ارشد ادبیات فارسی:1-پرفسور تقی پورنامداریان2- دکتر فاطمه جدلی

 

 




:: بازدید از این مطلب : 725
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : حسین ذوالفقاری
ت : سه شنبه 25 فروردين 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی